Časová organizace dne je pouze orientační, lze ji upravovat podle skutečných činností a potřeb dětí.
• 7,00 – 8,30:
- scházení dětí, ranní hry dle přání dětí
– námětové hry
– logopedické chvilky
• 8,30 – 9,00:
- ranní cvičení, relaxační cvičení
– hygiena, svačina
– relaxace – čtení pohádky – zpětná vazba
• 9,00 – 10,00:
– didakticky zacílené činnosti (záměrné i spontánní učení) ve skupinách, individuálně
• 10,00–11,30:
– pobyt venku
• 11,30 – 12,30:
– hygiena, oběd
• 12,30 – 14,30:
– hygiena, spánek
– náhradní nespací aktivity
– ind. práce s dětmi s odkladem školní docházky
• 14,30 – 15,00:
– hygiena, svačina
• 15,00 – 16,00:
– odpolední zájmové činnosti dětí